mandag 16. august 2010

Hade Ulefoss!

Fredag(den 13.) så dro jeg, mamma og Hannah opp til hytta for en snarvisitt. Hovedsaklig for å få dratt opp båten, som vi var redd skulle forsvinne om vi venta for lenge(vannet er regulert der). Men i tillegg fikk vi også renska takrennene(på tide, barnålene var jo blitt til jord nedi der..) og klipt grasset nedenfor verandaen :)

Bonnie blunker :)

Nesvatn under en sky :) 16 grader i vannet her, og gærne Hannah bada!

Var heime igjen i 2 tida på lørdagen, da blei det litt ordnings med nye dataen til mamma(siden den gamle gikk kaputt - ikke overraskans med tanke på hvor treig den har vært den siste tida...), og litt smårydding. Jeg og Hannah skal nemlig bytte rom, som sagt i tidligere innlegg ;) Så nå er det igrunn klart, men blir vel først når jeg flytter uansett så :)

Igår(søndag), så var vi(jeg, Eivind, mamma og Hannah) bedt på barnedåp i Froland :) Nest eldste søskenbarnet mitt skulle døpe den lille gutten sin - Aslak Emiil ! :) Så da blei det på med bunaden i varmen..*puh* Men med over 26 varmegrader ute, så kom den av igjen rett etter middagen. Er ikke mulig å ha den på i lengre perioder på sommeren!

Nydelige dåpsbarnet - Aslak Emiil :) Skikkelig god ^^!

Søte Christian og Anneliv - som er søskenbarn ;P Christian er sønn av Silje, og Anneliv eldste til Isabell :)

Nå blir rommet mitt tomt her... Har fremdeles litt klær igjen og sånn, for skal jo heim igjen i de fleste helgene! Men nå er jeg også klar til å flytte! Eneste jeg ikke har pakka enda(som jeg husker akkurat nå..) er sko, og dataen. Men den bruker jeg jo nå, så den blir nok pakka ned helt til slutt ;) Så idag drar jeg fra Ulefoss! Er ikke i Drammen før i morra "tidlig" men.. Skal nemlig kose meg med middag og film hos Eivind i kveld ^^ Og jeg orker ikke å kjøre seint i kveld, tar det likesågodt i morra tidlig :)

Så det her blir det siste innlegget fra Ulefoss før skolen starter - RART!!

Men nå får jeg få ræva i gir og laste litt inn i bilen + pakke ned skoa mine - og det kan ta litt tid... Kan ikke ha med meg 20 par sko te Drammen liksom.. må prøve å begrense meg litt!

Så snakkes ! :)

1 kommentar:

  1. Blir trist og ikke ha deg her ved siden av! Men kommer på besøk :)) Kos deg masse i kveld med gutten din! Pass på deg selv dette året <3
    Glad i deg vennen :)

    SvarSlett

Skriv noe morsomt og/eller fint da!