mandag 4. januar 2010

2010

Nå er vi da inne i et nytt tiår. Jeg håper alle fikk feiret det nye året som kom på en bra måte! Enten det var en heidundrandes fest, eller bare en rolig kveld hjemme med god mat og gode venner(eventuelt hos gode venner). Den sist nevnte var nok måten jeg feiret på, bare med litt alkohol inne i bildet. Det var den beste nyttårsfeiringen på lenge for meg ihvertfall! God mat, god drikke, gode samtaler og selvfølgelig gode venner - kan man ha det noe bedre på nyttårsaften?Ihvertfall håper jeg da folk har hatt en god juleferie i samme slengen også!
Jeg må nok innrømme at jeg har vært litt veldig treig med å skrive blogginnlegg i ferien, selv om jeg har tenkt på det veldig ofte. Og har vel vært innom bloggen nesten hver dag - men likevel har jeg ikke fått ræva i et høyere gir for å starte på noe innlegg. Men jula har egentlig gått altfor fort, dette året også. Selv om i år hadde jeg hele 16 dager med ferie!
Den siste halvdelen av ferien har jeg jo hatt noe å gjøre hveer dag, enten det var konsert, eller middag med familien. Mens den første halvdelen (fra lillejulaften til og med 3.juledag) var jeg litt skranten i formen, gikk rundt å hosta og snufsa. Syns i grunn ganske synd på meg sjøl akkurat der og da. Ikke morro å gå rundt 1. og 2. juledag med 39 i feber. Tvert imot!
Men, nå er allerede ferien over. Første skoledag i 2010 idag.. Motivasjonen synker med engang.
Ble ikke noe bedre da lærern satte dato for en ny kjemiprøve i første timen idag. Kan omtrent føle at sanda renner ut av motivasjons begeret, om det fins et sted da! Men nå får jeg tenke at det bare er 7 uker til jeg skal til Tenerife - for det er det nemlig, og da er jeg ferdig med endel prøver, og forhåpentligvis særemnet også! Blir digg - bare slappe av 110% Og kanskje bli brun i
tillegg (håper jo jeg blir brun, men med den huden min kan man jo aldri vite ...) Gleder meg
veldig til det jeg :)
Men nå kommer det noen bilder fra ferien min, også skal jeg prøve å skjerpe meg med litt flere
innlegg - minst et par i uka ! :) Et nyttårsforsett fra meg ;) Godt nyttår!


Pakkene under juletreet, legges ikke inn før etter middag og dessert hos oss, ellers så blir jo en gutt ved navn Jørand helt gæren etter de pakkene - skakke væra lett!


Bonnie koser seg på fanget til mamma mens vi ser på film^^

Blåtime og fullmåne dagen før nyttårsaften - på vei bort til naboen for kaffi og kaker !

Vilt med vannglass på Peppes før Winterfestivalen sin metall dag! Bordet så jo *kremt* fint ut etterpå!

Meg og to av de beste jentene mine på nyttårsaften - jeg er så glad i dere*heart*

3 kommentarer:

  1. heei :)
    eg å gleder meg veldig til Tenerife :) :D <3
    det blir veldig morro ^^
    Veldig glad i deg :* *kyss*

    SvarSlett
  2. du, kan jeg låne bilde av meg og anne..? eller vil du ha vannmerke på det?

    SvarSlett
  3. Gunnhild: Gleder meg MASSE :D <3 skal bliiiii så morro :D Skal kjøpe den tredje twilight boka i morra - og PRØVE å spare den til turen(tviilsomt - men har jo den 4. også:P)

    Sogne: Lån i vei du! :) Kan godt ta vannmerke på det om du gidder :) glemmer heilt det jeg oO tar det meir på foto av natur og sånn jeg ikke vil folk skal "stjele" ;) Take it sugar <3

    SvarSlett

Skriv noe morsomt og/eller fint da!