onsdag 13. januar 2010

Skole er stress.

Nå sitter jeg på skolen og har historie, uten lærer vel og merke. Vi skal jobbe med en innlevering til neste uke.. Og det er veldig kjedelig, og selvfølgelig finner ikke jeg så mye stoff om det jeg har som jeg egentlig skulle. Idag har jeg til sammens 5 timer i klasserommet med datan. Ikke at jeg har fått gjort så utrolig mye nyttig men...(a) Lest litt og samla litt info om Mary Higgins Clark i norsk timene. Og selvfølgelig litt vasing, standard.

Her er da Gunnhild og meg i forgrunnen som vinker til Monica og Lars - sååå mye har vi å gjøre i norsk timene!
(Fælt bilde, jeg vet jeg vet..)

Må si at jeg er veldig lei av skolen fortida..Til fredag er det kjemiprøve, neste onsdag historie framføring eller innlevering, og neste uke der igjen er det religions prøve.. Og det er i tillegg til særemne og alle leksene i de andre faga vi har. Må ærlig si at det virker ikke som at lærerne vil at vi skal ha noe fritid fortida.. Bare lekser og prøver og styr overalt syns nå jeg. Jeg kunne tenke meg å ha helgene i fred, men det går ikke med alt det vi må gjøre nå! Ikke for meg ihvertfall...
Men nå erre vel på tide å starte litt meire på den historia. Har vel skrivd en halv setning eller noe sånt :) Ekstremt mye - ja jeg vet!
Tenkt en stund på at jeg sku skrive litt om nyttårsforsetter også engang, men har ikke fått surra meg til det enda, er ikke helt sikker på hva slags nyttårsforsetter jeg skal ha enda engang! Så det får man vente litt lengre på. Snakkes!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv noe morsomt og/eller fint da!