søndag 24. januar 2010

Avslapping.

Hva skal man si ? Det er bare rett og slett utrolig godt å ligge i nesten forvarmt vann med litt såpe i, ansiktsmaske, rolig musikk og stearinlys. Er få andre ting som får meg til å slappe helt 100% av(få, altså fins flere måter for meg å slappe av altså).
Har hatt en veldig koslig helg nå, ikke gjort så altfor mye skolearbeid(utenom fredagskvelden, men blei forholdsvis fort ferdig), og bare jobba Lørdagsmorran. Likevel har jeg fått litt lite søvn i forhold til det jeg egentlig trenger. Stor grunn var 1stk kjæreste som snorka :P Kan jo ikke være sur på han for det da, han visste jo ikke det før jeg sa det til han(morran etter) Men er litt morro å mobbe - som han, og de fleste andre som kjenner meg vet :D!
Så nå skal jeg ta kvelden - egentlig for seint(23.30) men bedre seint enn aldri ;)
Natta ppls <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv noe morsomt og/eller fint da!