tirsdag 5. januar 2010

Fotoverden: Landskap

Legger ut bilder til konkurransen på fotoverden, temaet denne gangen er Landskap. Og fristen til konkurransen er ikke før 26. Februar, men jeg tenkte å legge ut nå, hvis ikke glemmer jeg bare hele konkurransen!

1. bilde er fra Hengeltjørnloftet i Fyresdal kommune i høstferien. Et veldig fint lite vann, maaange oppover bakker for å komme dit, men en fin tur, som absolutt er verdt det når man kommer seg opp dit!
2. bildet er fra 2. Januar, tatt på Lifjell rundt kl 4-5 tida på ettermiddagen, det blir plutselig mørkt nå fortida. Men er veldig fint med blå himmel og sola på vei ned. Var en veldig kald kveld, og blei ikke så mye aking som vi egentlig hadde planer om.

Men det var da mine to bidrag denne gangen, kanskje jeg får tatt noen flere bilder etterhvert! Og nå er det natta for meg!

1 kommentar:

  1. Hyggelig at du deltar :) Ny konkurranse på plass og snart kommer avstemningen!

    Så fine landskapsbilder!

    SvarSlett

Skriv noe morsomt og/eller fint da!