onsdag 20. januar 2010

Skole&skole&skole...

Vel, jeg tar meg ikke så mye tid til å skrive her fortida, skal prøve å skjerpe meg fremdeles....! Fortida så er det nemlig skole og skole .. og skole på timeplanen min. Tror virkelig ikke at lærerne vil at vi skal ha noe fritid. Det er endel innleveringer, prøver og selvfølgelig særemne. Utrolig stress.. Også er det ikke så lett å starte på ting heller. Strever med særemnet nå.. Men er bare å bite det i seg, for om 3 uker og 4 dager sitter jeg nemlig på flyet til Tenerife! Det blir veldig bra! Gleder meg til det:)!

Men nå må jeg igjen fortsette å skrive litt.. Levere disposisjon og 2 sider til Fredag.. Noe jeg ikke har! xD Typisk - så får fortsette og skal prøve å komme innpå med noen innlegg innimellom :)

2 kommentarer:

  1. å eg sitter sannsynligvis vedsia deg :D:D <3
    blir fantastisk! :) ^^ 2 uker ferie: JA TAKK!!! :D :P
    glad i deg Therese <3

    SvarSlett
  2. Sannsynligvis ved sida meg? Hva er det for noe tull, du SKAL sitte ved sida meg da :P!
    blir funnyfun! <3
    Glad i deg å snupp :*

    SvarSlett

Skriv noe morsomt og/eller fint da!