tirsdag 26. januar 2010

Nytt kamera!

Kameraet mitt kom idag :D Gjett om jeg er glad da! Mamma måtte kjøre ned hentelappen te posten, så jeg kunne gå rett inn og hente det, etter å ha kommet fra bussen. Var ikke langt unna å springe inn der, sikkert med stort glis rundt munnen! Da var det bare å bære med seg pakkene til bilen og heimover i full fart - ikke så full fart da, fort nok - Tror mamma fulgte fartsgrensa ihvertfall!
Kobla til batteriet for å lade det opp med engang, åt middag i ganske så full fart, før det var å glo litt i bruksanvisninger og på kameraet. Og halvannen time etter at kontakten til
ladern var satt i var det ferdig ladet - og klart til bruk! Har fått tatt rundt 50 bilder nå. O
g flere skal det bli! De neste dagene blir det nok mest testing, må få dratt ut en tur og teste det ute også :)! Heldigvis blir det ikke like fort mørkt nå lengre, alltid likt å ta bilder i skumringstida ^^Men nå skal jeg se litt på håndballkamp, vurdere å gjøre matteleksa(tvilsomt igrunn.....*englefjes*) også dukker nok kameraet mitt opp et par ganger te fra veska! :D






Har tenkt å starte med vannmerke på de fleste bildene mine framover også, for at ingen skal kunne stjele de og si at de har tatt de - kan umulig være noe morro. Satser på at ingen ville stjele bildet av meg, så gadd ikke ta det på akkurat det bildet - men de fleste andre bilder vil nok ha teksten "© Thnymo.blogspot.com" på framover! Så dere vet hvorfor ;)

Snakkes - nå skal det komme flere bilder her!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv noe morsomt og/eller fint da!