lørdag 23. januar 2010

Nikon D3000


Dette vakre kameraet kommer til meg i neste uke engang! Jeg håper på raskest mulig levering. Og da løper jeg rett ned til posten(størst sannsynlig tar jeg bilen å kjører ned - litt raskere - but you get it) - for jeg gleder meg MASSE! Og hvis du da trodde jeg tok masse bilder før, skal du bare se til jeg får dette kameraet - jeg kommer til å gå heilt crazy oO
Endelig et kamera med RASK lukkertid(istedenfor de treige små jeg har hatt tidligere). Blir så utrolig mange flere muligheter, og jeg gleder meg veldigveldigveldig masse, som sagt tidligere! Blir funny :D
Anyways - fikk levert de 2 sidene + disposisjon som jeg skulle idag, selv om de 2 sidene mine nesten ble 3. Med disposisjon var det nemlig over 3 sider.. Men greit det, endelig kommi litt igang og veit litt mer om hvordan jeg skal skrive det. Men gleder meg fremdeles masse til jeg er ferdig :)! Skal bli godt :) Selv om jeg får nok ikke så mye bedre tid i ukene men... Har jo fremdeles en haug med ANDRE prøver - typisk... Men.. Snart ferdig på vgs, så da overlever jeg fint^^
Blogges sikkert til neste uke, garantert når jeg har kameraet! ;) For nå må jeg virkelig legge meg, øynene mine er tuunge og siger nedover.. Og da erre på tide med søvn.
SNAKKES

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv noe morsomt og/eller fint da!