onsdag 23. desember 2009

God jul alle sammen :)

Ville bare ønske alle en god jul! (Håper jeg får blogga i løpet av ferien, så ønsker dere et godt nyttår da) Idag har jeg fått gjort unna de fleste juleforberedelsene, mangler og pakke inn julegaven til Bonnie(det er et griseøre, og det stinker, så får gjøre det i morra tidlig isteden, mye tryggere), skrive på noen julekort. Og selvfølgelig finne ut hva jeg skal ha på meg i morra ! Vanskelig, men blir nok en kjole - det er sikkert ! :)

Idag har vi styra og stella til jul, eller det mest stell var egentlig å få ordna juletreet. Bestefar var innom og skjærte så det passa inn i foten, og bærte det inn. Imens var jeg nedpå butikken en(liten....) tur. Var endel folk som hadde tenkt seg til å ta den siste handelen før jul idag. Så da blei det maasse kø, og endel skravling med kjent folk. Greit det, men de 20 min i kø for en blomsterbukett var utrolig kjedelige... Men kom meg igjennom det å :)

Her heime har vi ikke julegrøt til middag lillejulaften, vi er ikke så altfor glade i grøt. Så klarte oss uten 'mandelen i grøten' og ble heller flesk og duppe ^^ Litt vel salt flesk, men det var fremdeles godt! Mye bedre enn grøt, og klarte meg fint uten den marsipan grisen. Blei så ekstremt mett av middagen atte puh... Alle blei vel det, døsing på sofaen i god tid etterpå - digg!

Men nå skal jeg opp å skrive de siste julekorta til familien, ordne noen småting og deretter kanskje køye? Ekke sikkert dataen blir slått av så fort men, er ikke lett det serru! Veldig vanskelig faktisk.

Juletreet våres!

Men nok snikksnakk - GOD JUL ALLE SAMMEN ! Håper dere får en fin julaften :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv noe morsomt og/eller fint da!