onsdag 16. desember 2009

Russeball !

Heihei, endelig har jeg blitt ferdig med å pakke ned det jeg skal ha med i morra, tror jeg da.. Litt tid på meg i morra føre Monica kommer også da, heldigvis! Har helt garantert glemt noe...

Jeg gleder meg veldigveldig masse nå! Og håper STORT på at jeg ikke blir sjuk te i morra, har gått rundt pottetett i nesa(idag å - hver dag sida Lørdag.. KJEMPE morro.....) og nysi og hosta.. Det er utrolig kjedelig skal jeg si! Og jeg vil ikke bli sjuk i morra, jeg nekter retten og sletten. Så da satser jeg på det. Skal jo på ballet uansett! Skal a klare meg selv om jeg er snufsete ;)
Monica og jeg skal ordne oss hos Gunnhild, og alle 3 håper vel på å få hjelp med håret tenker jeg! Ihvertfall jeg, har ikke peiling på hva jeg skal, rett eller krøller, eller satt opp, eller bare et par spenner.... osv. Mulighetene er uendelige :o Nesten ihvertfall da :) Men det skal vel gå greit til slutt, håper jeg da x) Et eller annet finner vi nok på! Gleder meg veldigveldig masse ihvertfall ^^

Her er da de nye skoa mine, de er rett og slett nydelige *heart* selv om det ikke ble de jeg først tenkte på!



Og jeg MÅTTE prøve kjolen en siste gang før jeg pakka, delvis for å sjekke om den sklei ned med nye beltet, og fordi jeg syns den er så fin!

Men nå må jeg virkelig legge meg.. opp om 6 1/2 time(kl er 23.35 wops...) Så nå skal jeg sove godt(om jeg får sove..) og kose meg MASSE i morra, med engang skolen er over, og jeg har vært litt julenisse til menneskene mine ^^

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv noe morsomt og/eller fint da!