søndag 13. desember 2009

SKO og helg.

Jeg har virkelig veldig veldig lyst på de! Så i morgen etter skolen skal jeg se i alle skobutikker i Bø, hvis ikke blir det nok en bytur på meg, jeg bare må ha disse. Noen andre som har vært sånn at de har sett et par sko og bare må ha de etterpå? Nesten koste hva det koste vil. På Bianco på Herkules kosta de 400, så jeg går ikke over den prisen altså. Håper så på at jeg finner de - ME WANT! Skal ikke være mulig å ha så lyst på et par sko, men se på de da, I'm in love *Heart*!

Vel anyways. Sånn skjer når jeg prøver et par sko, som jeg virkelig virkelig liker, men ikke har penger til akkurat der og da. Wops.. Men,men.. Jeg har jo bare et par sko til ballet da, og de har jeg hatt sida 9.klasse, så kan jo si at jeg er liiittebittegranne lei av de! Selv om de er nydeligste de også! :) Med glitter og liten søt hæl.. Svarte pumps kan jeg jo bruke til litt andre klær også da, måå ikke være til ballkjolen(a) Vedder NESTEN på at jeg bare kommer til å bruke de et par ganger, men skal huske på de så godt jeg kan!

Men,men.. Nå sitter jeg her på rommet mitt, skulle liksom lage fleire julekort, men så fikk jeg veldig lyst til å male, lagde to julekort igår da, så får heller sette av onsdagen til julekort, og da må jeg virkelig lage til folka i Bø. Ellers får de de ikke før jul :o Med mindre jeg tar meg en kjøretur rundt, men tviler jeg på.. Malinga ihvertfall, har hatt noen småtuber med maling liggans oppå skapet i over et år uten å bruke de nå, men jammen meg så funka de fremdeles - et under! Og da ble det et lite hjerte med forskjellige farger, men det har ikke tørket enda, så jeg vil helst ikke ta på det.. Og nå er det en time til jeg skal jobbe, jeg burde vel kanskje ordne meg litt og få i meg noe mat idag(spist en mandarin og litt sjokolade bare..) Men tar det med ro, har jo alltids kioskpølse nedpå jobben! Det blir ikke første gang det blir middagen min ihvertfall.. Ikke så sunt akkurat, men mat er mat - eller hva? Ordne meg litt må jeg da, kan ikke gå rundt som en dass der nede(kan, men vil ikke se heilt ille ut heller..)



Det her har egentlig vært en ekstremt kjedelig helg i grunn.. Faktisk.. Fredag jobba jeg, og etter det kjørte jeg og Hannah heim, og så på x-faktor og en film på tv, mens mamma kosa seg på julebord. Og Lørdag var max dasse dag! Fikk ikke sove lenge, men greit siden det var håndballkamp(Norge - Sør Korea) i 12-tida. Den gikk ikke bra.. Norge spilte rett og slett utrolig elendig! Og tapte med et mål helt på tampen.. Ikke bra.. Senere blei det en tur med bikkja, MASSE nørding på dataen og litt pepperkake baking. Nesten halve deigen, fylte nesten en stooor boks..

Mens idag har jeg bare vært dass hittil(igjen..). Nok en håndballkamp 12.10. Norge - Kina denne gangen. Og nå var kampen rett og slett kjedelig, selv om det var jo bra. Norge vant nemlig med masse mål, da jeg la et siste blikk på kampen leda Norge med 18 mål, 10 min før slutt. Er jo bra, da tok de liksom igjen tapet fra gårsdagen, men fremdeles kjedelig :P Og nå får jeg vel få ræva i gir og ordne meg litt før jobb..

-Snakkes!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv noe morsomt og/eller fint da!