fredag 4. desember 2009

Julegavetid.

Nå er vi i desember og det er advent, og ikke minst julestria. Julegaver er det mest stressans for mange om dagen. Mange gaver og liten tid, og selv om vi gjør dette hvert år, lærer vi ikke mye til neste år, og starter for seint og blir stressa mot slutten. Rekker man alle julegavene tro? Vel dette året er jeg faktisk på god vei! Sjøl om jeg starta for bare halvannen uke sida, må si jeg syns jeg er ganske så flink (H) Har bare 2 hele og 3 halve gaver igjen! Men igjen så er det de vanskelige som er igjen da.. Aner ikke hva jeg skal kjøpe, og her kommer stresset inn igjen. Men for engangs skyld har jeg ikke mangel på penger da! Og det er en stor lettelse, bruker ikke så evig masse penger, men trenger ikke bruke nøyaktig på krona mye til den og den liksom! Det er litt digg! Vel.. Ellers så var jeg på nissefest på Lørdag, nissefesten var vel mest hos Gunnhild, sida jeg og Marte stakk opp på Olsen da det var få folk på kroa på starten - men koslig var det - heile kvelden ^^! Og ellers den uka her har det ikke skjedd så veldig mye, utenom at jeg har fått lappen da selvfølgelig :D Og en sidemåls heldagsprøve, med drit dårlige oppgaver, men det gikk vel greit, skreiv endel, sjøl om jeg satt ikke tida ut. Fortsatt, jeg liker ikke nynorsk - nærmere HATER det.. -.-! Menmen.. Nå erre helg, og ska jobbe i morra også, og deretter en bytur med mamma, kanskje få kjøpt de siste julegavene! Også etter det er planen uklare ^^ Men ihvertfall må jeg starte å lese biologi te Søndagen... Heldagsprøve på tirsdag i biologi, og heldagsprøve i matte te torsdag.. jeg gruer meeeg.. Spesielt til matta! Jeg skjønner ikke den trigonometrien jeg.. "/ Men det skal bli godt å bli ferdig med de ihvertfall :) Også er det bare 2 uker med skole igjen før det er juleferie, det er digg altså! Skal bli godt å komme seg vekk fra skole nå, er så sjukt lei .. At det skukke vært mulig.. Helgene er en stor lettelse! Men nå får jeg nyte helga ordentlig, og kanskje starte på noen julekort, sjøl om klokka er 23.06 i skrivende stund.
Vi snakkes!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv noe morsomt og/eller fint da!