fredag 11. desember 2009

Bursdagsvofsen min!

Idag blir Bonnie 5 år! Altså 4 måneder og 10 måneder siden mamma og pappa hentet henne i Sandnes! Langt unna, men hun er jo så snål så det var absolutt verdt det! :)

Se på lille søte kinesern vår, her bare 4 måneder gammel :)
Hun er en rar hund, kan man jo lese om på et tidligere innlegg jeg har hatt om ho (trykk her). Men likevel er vi alle så glad i henne, hun er en gledesspreder og halen går som regel i ett sett. Selv om hun ofte finner på noen sprell, og vi blir litt sure og sinna på henner, så tar det ikke lange tida for halen tar sin faste rundgang, og en våt snute kommer dultans i sida på en av oss(som oftest mamma, hvis ikke mamma er der så er det meg). En stor mammadalt er hun også blitt. Siden hun får som regel mat og tur av ho, kos også da selvfølgelig! Men det gir jo jeg også masser av! Kan jo ikke la være med den bløte pelsen henners - selv om det er stor fare for å få en sleik i trynet, eller et lite "nuss". Kan nemlig få veldig lang tunge, overraskans nok. Ser nesten ut som at jeg kveler henne, men slapp av, rett etter at bildet blei tatt fikk jeg den "obligatoriske" nussen ;)
gratulerer med dagen Bonnie, du er 5 år, og voksen i hundeverden, men langt fra voksen i hundesinnet!^^

1 kommentar:

Skriv noe morsomt og/eller fint da!