fredag 26. november 2010

Hoho.

Sitter nå i en Pedagogikk og Elevkunnskap. Runi Børresen snakker om identitet og seksualitet. Ganske spennende igrunn, men klarer selvfølgelig fint å avspore litt når jeg har dataen her fremme. 
Kom over gruppa til Fotomorro, som har hatt en konkurranse med tema ANSIKT, den siste tiden. Finale bildene ble lagt ut idag, så jeg måtte jo sjekke hvem som hadde kommet med, for var utrolig mange fine bilder av ansikter. Sendte selv inn 3 bidrag(som var maksimum til konkurransen). Og kan fint si at jeg fikk litt sjokk, da det nest siste bildet i mappen med finalister var av meg :o Sjokk sjokk.. Men var jo morro ogå da :) At bildet blei såpass bra at det kom med blant finalistene, og jeg har så absolutt ikke noe håp om å vinne, men å komme i topp 30 er nok for meg :)

Her er bildet som jeg kom videre med:

2 kommentarer:

  1. Fint å kunne glede deg :) Likte det bildet så godt, så måtte bare velge det ut blant de jeg valgte :) Ha ei fin helg!

    SvarSlett
  2. Veldigveldig koslig Miriam ^^ du gleda meg du vettu :D Bare det å se at det er andre enn meg som syns bildene mine blir bra er godt ! ^^

    SvarSlett

Skriv noe morsomt og/eller fint da!