torsdag 11. november 2010

Liten shoppingtur

Idag var jeg på en liten tur på Liertoppen med Ida :) Kjørte rett fra praksis(med Nicolai i fua for det meste) til Liertoppen og tok en "runde" der :) Fikk friska opp litt i klesskapet mitt, og neglelakken ;)

Her kommer det da noen bilder :) 

Olavest fra H&M, endelig fant jeg en som var fin på og som passa! :D

 Skjorte fra Risøe!

Lang skjorte fra H&M :)


Og den ene av to neglelakker som jeg kjøpte idag! Ordentlig høstfarge ;)
Den andre jeg kjøpte var i en dus rosafarge, ska vise den også fram! Har flere farger jeg ikke har vist fram her. Litt treig i det siste, men det kommer det kommer :)

Nå ska jeg se ferdig Glee episoden(s02e06) føre jeg legger meg :) 
Nattifnatt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv noe morsomt og/eller fint da!