onsdag 3. november 2010

Dårlig samvittighet

Får litt dårlig samvittighet for at jeg ikke oppdaterer bloggen min så ofte nå... Men tida går så grulig fort nå! Er nemlig ute i praksis på Brandengen skole, i en 6.klasse. Og det tar det meste av dagane ;p Kjører ifra hybeln halv 8 på morran, og er som regel ikke tilbake føre nærmere 5, og da er jeg så sliten at jeg som regel sovner en time etter middag :P Er ikke vant til så lange dager jeg! Og hjelper da ikke at jeg ikke får til å sove før kl 11 om kveldane, må virkelig skjerpe meg på det altså...
Ellers på kveldane så sitter jeg som regel å planlegger noe til en time som vi skal ha med ungane neste dag eller noe annet. Hele gruppa mi(Ida, Nabila, Nicolai og meg) underviste i en naturfag time igår, og skal ha to timer idag, det blir morro da! Syns praksis er skikkelig spennans, så lærer er definitivt noe jeg vil bli :) Ungane er så snåle, og er morro å bli litt kjent med de og undervise de! 
Men nå må jeg nesten ordne meg og lage meg ei niste, for: Uten mat og drikke duger helten ikke ;)


Legger bare ved et bilde av meg før jeg tok på meg blodet til Halloween, virkelig digger de falske øyevippene, kommer nok til å bruke de fleire ganger ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv noe morsomt og/eller fint da!