torsdag 25. november 2010

Edinburgh, her kommer vi!

I morra kl 21.00 så letter Eivind og jeg fra norsk grunn, på vei mot Storbritannia, Skottland og Edinburgh. Gleder meg bare biittelitt...!! Har nesten pakka ferdig, mangler bare toalettsaker så er jeg igrunn klar ;)
Kameraet er selvfølgelig pakka ned(i den nye kofferten min!), og batteriet er fullt opplada, så bilder skal det bli tatt masse av - det lover jeg dere :) 

Dette hotellet skal vi bo på i to netter, Marriott Edinburgh :) Ligger litt på utsida av byen, men skal visst ikke være noe problem å komme seg fram og tilbake! Heldigvis ;)

Denne helga er det også oppstart på stort julemarked som varer helt fram til jul i Edinburgh. Så ser virkelig frem til å få skikkelig julestemning og få tatt mange bra bilder :) Detta ska bli braa! ^^

Men, nå ska jeg prøve å legge meg, så jeg ikke forsover meg te timen i morra ;) Så nattifnatt peeps!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv noe morsomt og/eller fint da!