lørdag 20. november 2010

Arbeidskrav!

Sorry, sorry og sorry folkens! Virkelig ikke meninga å være såå treig på blogginga i det siste.. Det meiner jeg! Som dere ser på bildet har jeg nok å gjøre. Bildet er tatt på tirsdag da jeg satt på hybeln og prøvde å finne ut av arbeidskravet jeg ska levere te tirsdagen. Kanke si at jeg er så mye klokere her jeg sitter nå. 
Er kommi meg heim for helga, og her ska bilen stå fram til Desember, for fant ut at det er ikke noe vits i å ha med bilen til Drammen den uka her. Neste helg skal jeg nemlig te Edinburgh med min kjære :D Kan fint si at jeg gleder meg litt ^^! Sitter her å smiler bare på tanken :) Men før jeg kommer meg dit må jeg bli ferdig med å skrive det hersens arbeidskravet.. "bare" 1000 ord igjen nå.. Men, det ska jeg rekke :) Sitte å skrive i en halv time til, før jeg ska eta og Eivind kommer og henter meg. Vi må jo få med oss den nyaste Harry Potter filmen, selvfølgelig! Så da blir det ikke så mye meire skriving te idag, men det går :)
Ha en fin lørdagskveld alle sammen!! ^^

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv noe morsomt og/eller fint da!