tirsdag 23. november 2010

Grugleding og advent!

Idag var jeg innom og ordna noe som ska skje til neste uke, jeg både gruer meg og gleder meg. Men mest gleder meg selvfølgelig! Hadde jeg ikke gjort det så ville jeg jo ikke "gjort" det, blei vanskelig å forklare det der :P Jeg vil ihvertfall ikke si hva det er, er noe jeg har snakka om(ikke nevnt her på bloggen vel og merke), og det er noe som kommer til å bety mye for meg! Men.. Neste uke så får dere vite ;) 

Idag handla jeg også inn 4 små kubbelys i lilla. Så nå har jeg laga meg adventslys, julestemningen kan få komme nå den! Tenkte jeg også skulle henge opp julestjerna i vinduet i morra :)



MEN, nå erre Greys Anatomy, så da forsvinner jeg! Hade :)

3 kommentarer:

  1. Så fint :) Skal du ta piercing eller tattovering? :P

    SvarSlett
  2. Jeg vet, jeg vet :D og jeg skal være med :D:D

    SvarSlett
  3. Selvfølgelig skal du det Ida! ^^ :D

    SvarSlett

Skriv noe morsomt og/eller fint da!