lørdag 6. november 2010

Endelig helg.

Denne uka her har gått veldig fort, og har vært kjempe morro, men samtidig også veldig slitsom. Hver dag har jeg brukt på Brandengen skole i Drammen sammen med resten av praksisgruppa mi(Ida, Nabila og Nicolai). Her har vi vært med en praksislærer i 6.klasse, og har fått masse oppgaver og kosa vårs masse :) (Ihvertfall jeg har det!). Vi har undervist i naturfag og ellers vært med elevene i mange timer, observert og hjulpet elevene. Jeg syns det her er så utrolig morro, er definitivt sikker på at jeg vil bli lærer ihvertfall! Er selvfølgelig endel utfordringer også, men ungane er jo kjempe ålreite, og lærere trenger man uansett ;)
Så nå er det endelig helg! Og nok engang har jeg dratt heimatt te Ulefoss :) 
Var heime akkurat i tide te x-faktor igår(endelig røyk Ole Gustav ut!), så idag har jeg ikke gjort sånn kjeeeempe mye. Eivind kom en tur også gikk vi rundt prestegården, med bikkja og jeg med kameraet mitt(skal vise noen bilder etterpå). Etter det har det blitt litt rydding her heime, avslapping og har laga og forberedt meg til en matte time vi skal ha på mandag :) 
Så nå sitter jeg og mamma her i stua med hver vår data, og er veldig mette etter kylling og ris til middag. Veldig godt å ha noen helger som er skikkelig avslapping! Ihvertfall syns jeg det nå, siden den uka her har jeg sovi maks 6 timer hver natt. Er ikke smart nok til å legge meg når jeg er trøtt vettu... Så ska ihvertfall sove ut!
Så her til slutt kommer bilder fra turen til Eivind og meg tidligere idag :)

Jordene ved Holla Gård.

Eivind myser i sola ♥ 10 mnder idag også ^^

Bonnie koser seg bak strået!

Kråker i tretoppene.

1 kommentar:

Skriv noe morsomt og/eller fint da!