onsdag 1. desember 2010

Nye sko og tatovering.

Bare et raskt innlegg, skal snaaart legge ut bilder fra Edinburgh turen, ting tar bare litt tid :P
Først så vil jeg vise frem de nye fine skoa mine! Er de ikke fine ? :D Jeg må bare si det at jeg DIGGER de - kanke vente til jeg skal bruke de ^^(Blir vel i jula engang tenker jeg).

Ikke sant de er fine? :D


Også det jeg snakka om for ei uke sida, var som Miriam trudde. Nemlig en tatovering :) Har hatt lyst på denne siden pappa døde, og forrige uke var jeg å bestilte time, så endelig fikk jeg gjort det! Var skikkelig nervøs da jeg satt i stolen og så Tony(Starlight Tattoo AS, tatovering.no) gjøre klar utstyret. Men det gjorde jo egentlig ikke noe vondt(kanskje bare noe jeg sier i ettertid!?) kjente det nesten ikke ute på kantene og var egentlig bare skikkelig ubehagelig. Men om noen vil ha en tatovering, så er det ikke noe å uroe seg for om det gjør for vondt, heller passe på at det er noe du vil ha der for resten av livet ditt. Og det jeg har, er noe jeg definitivt vil ha resten av livet mitt! 
Så her er den :)


Hadde akkurat tatt på fuktighetskrem da bildet ble tatt ;) Så derfor det ser litt rart ut, men foreløpig er jeg veldig fornøyd - vet jo ikke det nå, men håper jeg fremdeles er det om 10 år. Det er jo for at jeg alltid skal huske på pappa!

5 kommentarer:

  1. Ohh.. Nice, nice, nice! ;) Tatovering så veldig bra ut da! T

    SvarSlett
  2. Du får se den på nærere hold i morra da vettu ;)

    SvarSlett
  3. Så fine sko, de likte jeg! :D
    Kjempe søt tatovering også <3 Fint gjort, og et fint minne <3

    Glad i deg, snuppa :)

    SvarSlett
  4. Takk Stinemor :) <3 Liker de skoa jeg også :D Må få te å bruke de snart ;p
    Glad i deg <3

    SvarSlett

Skriv noe morsomt og/eller fint da!