fredag 24. desember 2010

God jul!

Nå er det godt over midnatt(og jeg burde sove men.. pyttpytt), og derfor benytter jeg sjansen til å ønske dere alle en riktig god jul! Og dere må alle kose dere med de dere feirer jul med(håper ingen er alene!), og med masse god mat, kaker og pakker :) 
Jeg selv gleder meg jo selvfølgelig på pakkene(lurer på hva jeg får av Eivind mest akkurat nå...*riste på pakka*), og det å se uttrykkene til forskjellige når de åpner pakker de blir glade for :) Kameraet mitt skal selvfølgelig være med! Og mange øyeblikk skal bli fanget. Som vanlig. 
Det som jeg syns er rart er at jeg ikke har julestemning enda.. Håper den kommer i morra tidlig når jeg kommer ned å ser juletreet og julestrømpa, mens mamma ordner til en god julefrokost med egg og andre godsaker! Hvis ikke så får det gå som det går, er så utroolig uvant å sitte her uten julestemning, selv om det var jo likens ifjor vel og merke. Men jula ifjor var jo spesiell....

En ting til jeg vil nevne her før jeg kryper under dyna, er at jeg har kjøpt meg en skritteller(enklereliv.no), og bruker den så og si konstant hver dag. Eller.. Idag var kun den andre dagen jeg gikk med den hele dagen da, og jeg har faktisk gått hele 13 427 skritt ! Er det ikke sånn 10 000 skritt som er anbefalt hver dag? Det jeg syns er rart med at jeg har gått så mye, er at jeg føler ikke at jeg har gått så mye.. Selv om jeg var en tur i byen idag, og jeg har vaska i barnehagen, så skulle jeg ikke tro at det tilsvarte så mange skritt. Det betyr jo at det ikke er så vanskelig å gå hele 10 000 skritt per dag... Jeg kommer ikke til å gå med den skrittellern i morra(pga finkjolen), og heller ikke om jeg er ute(partyparty), men ellers så skal jeg prøve på det. Det er jo en slags motivasjon å se hvor mange skritt jeg går hver dag, jeg vil jo virkelig komme meg i bedre form, og det å gå er jo en fin start ;P Også må jeg skjerpe meg på treninga te nyttår - og da mener jeg virkelig SKJERPE meg! Har ikke trena på 2 uker nå.. Og det er altfor lenge egentlig, men nå er det jo juleferie da!

Vel.. Nok om det..
Nattifnatt folkens! Og ikke spis ALT for mye julemat i morra ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv noe morsomt og/eller fint da!