torsdag 23. desember 2010

Jula er i hus.

Juletreet vårt(som vi kjøpte på Bohus) ble satt opp for et par dager siden, men først idag så fikk vi pynta det. Altså jeg og Hannah pynta det, som  er standard hvert år. Og nå er julestemninga nesten her! 
Jeg prøver nesten desperat å prøve å få julestemninga som den har vært, men det blir liksom ikke det samme. Først og fremst så har ikke julestemninga hvert det samme etter at pappa forsvant, men jeg klarte det jo på en måte ifjor? Så hvorfor vil den ikke komme frem i år... Jeg har pakka gaver, laga adventsstake på hybeln, tent lys, laga julekort, hørt MASSE på julesanger, nå til og med pynta juletreet, OG spist ribbe. Men neida, ikke en fnyst av julestemning hos meg gitt. Håper den kommer snart, man skal jo liksom ha julestemning når det er jul, det er jo noe av det som gjør det så koslig!
Vel littebitt julestemning får jeg ihvertfall av de bildene her da, så da hjelper det selvfølgelig litt i det minste:

 Juletreet vårt! Og nei det er ikke lett å se at det er falskt! :D

 Stor sølv julekule.

Og litt mindre gull julekule. Av det blanke slaget.

Har en tendens til å sette meg ned å skrive innlegg her litt vel for seint merker jeg, så nå er det rett i loppekassa på meg gitt(heldigvis et uttrykk, hadde det vært lopper her, så hadde jeg så absolutt ikke sovi her heller!).
Nattifnatt peeps!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv noe morsomt og/eller fint da!