tirsdag 3. mai 2011

Påskeferien (2)

Sånn, her kommer endelig siste innlegg om påskeferien. Ting tar tid for å si det mildt, men sånn er jeg. Og nå i det siste har jeg ikke akkurat flust med "fritid". Den fritida jeg har må brukes til arbeidskrav i matte, eksamenslesing, objektsamling, hekletøy(som ska være ferdig te helga :s) og scrapbooking(som jeg ikke kan vise dere enda ;)). Så fritid er ikke akkurat fritid om jeg kan si det sånn. Men sånn er livet som student. Puh...

Men ihvertfall! Etter hytteturen i påska var jeg og Eivind en tur på Lifjell, og der ble det selvfølgelig tatt masse bilder, noe som er typisk meg for å si det mildt ;)
Så her får dere se på bildene jeg ble mest fornøyd med :)

Hoggorm.. Heldigvis den eneste vi så på turen! 

Endelig kommi opp Krintokleiva - og på vei innover! 

Fin utsikt, finere om det ikke var sånn tynt skylag i dalen... 

 Snørester
 Gutten min som tar bilde mens jeg tar bilde <3

To *Kremt* fornøyde mennesker på tur! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv noe morsomt og/eller fint da!