torsdag 28. april 2011

Påskeferien (1)

Jeg får vel lage et innlegg om resten av påskeferien min.
Siste helga så dro Eivind og jeg opp til jentene som var på hytta. Vi kjørte opp i fint vær og kosa vårs med gryterett da vi kom frem på hytta :)
Dagen etter kom også bestefar og bestemor en tur oppover, og da ble det jo selvfølgelig en gå tur, vi gikk bort til der vi så ruiner ifjor sommer, men de hadde de av en eller annen merkelig grunn rivd! Eneste som lå igjen nå var rester etter pipa, og en gammel jernplate.. Sørgelig syns nå jeg, var jo veldig artig å se grunnmuren, og tenke seg hvordan det så ut der for en 30 år siden. Men sånn er nå verden, de ville nok slette spor etter seg, slik at man ikke kan se at det har liggi hus der før, men som de kjøpte opp for å kunne demme opp vannet.. Rare greier.
Uansett så fikk jeg tatt endel bilder som jeg ble fornøyd med, og tenkte å vise de til dere! Jeg skal legge ut et innlegg i morra med siste turen(etter hytta) som jeg og Eivind var på også. Men de får komme i morra isteden. Nå er det seint og alarmen min går om 6 timer!
Så kos dere med bildene, og god natt :)









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv noe morsomt og/eller fint da!