torsdag 14. april 2011

Scrapbooking

Lite og raskt innlegg føre jeg må gå te skolen!
Igår satt jeg og ordna på en scrapbook(det kommer bilder av den seinere, når den rette eieren har fått den). Og når jeg gjør det, så sitter jeg ikke ved skrivebordet(tror ikke jeg hadde fått plass til alt der). Da sitter jeg nemlig på teppet! Med alt spredd rundt meg, som dere kan se under her. 


Og det her er før jeg starta å scrappe ordentlig, så tenk dere åssen det ser ut når jeg har kommi godt igang!

Jeg er i skikkelig godt humør fortida, og det er nok sola sin skyld. Blir i så mye bedre humør når sola skinner og det virkelig nærmer seg sommeren! Godt at den mørke tida er ferdig for denna perioden. Det er jo selvfølgelig godt med vinter også, men siste ukene så blir jeg ganske lei. Nå er det tid for fjellturer og ut å ta mer bilder igjen! Kanskje jeg får tid til en liiten rundtur idag, får nesten se. Eivind kommer mest sannsynlig en liten tur idag så :) 

Ha en fin torsdag folkens!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv noe morsomt og/eller fint da!