torsdag 21. april 2011

Påskeferie eller sommer?

Hei og god påske alle sammen! 
De siste dagene har jeg klart å bli solbrent(og fått litt farge, innbiller jeg meg). Vært på Natten med Eivind(som dere ser på bildene fra forrige innlegg), vasa masse med Oda igår, og idag også :D
Jeg lurer nesten på om påska er sommerferie nå, tar meg sjøl i det. Går rundt ute i topper og tynne tightser, spilt volleyball ute i sola. Får skikkelig sommerfølelse, og det er godt! Håper virkelig(krysser alt av fingre og tær) at været holder seg en god stund nå. Det er så godt når det er fint vær og slipper å tenke på å kle godt på seg, om klærne tåler vann osv... Jeg liker sommerfølelsen :D 

Så noen bilder ifra 19.04, da Oda og jeg vasa rundt og tok bilder, som vanlig!









Så god påske godt folk, nå skal jeg straks sove, så snart cden min er ferdig. Også gleder jeg meg til å ut med fine folk i morra!
Nattifnatt :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv noe morsomt og/eller fint da!