fredag 8. april 2011

Helg!

Nå sitter jeg i senga mi og lurer på hva i huleste jeg skal pakke til helga, skal jeg trosse hostinga mi å dra ut på lørdag, eller skal jeg slappe av? Men først og fremst er jeg glad det er helg, selv om jeg har fullpakka program(som vanlig), så er det likevel da jeg får slappe av og være med de jeg er glad i! 
Så takk og lov for at det ikke er skole 7 dager i uka, da hadde jeg stressa meg ihjel, det er jeg helt sikkert! For dere som kjenner meg, så er det ikke akkurat et ukjent fenomen at jeg bekymrer meg og stresser altfor mye! Og ja jeg er fullt klar over det selv. Men det er ikke bare bare.. 

Jammen er det ikke lenge før forelesningene er over, og det kun er lesing til eksamen heller. Om 2 måneder er det garantert sommerferie, og det er en veldig fin tanke! Selv om jeg forhåpentligvis skal jobbe litt i sommer, så har jeg fremdeles en god del planer ute ;) Og godt er det :)



Men nå får jeg hive ræva mi i gir igjen(står i fri nå ihvertfall!). Så jeg får pakka ferdig og kommer meg avgårde te den tida jeg har avtalt, selv om det ser ut som at det blir liitt seinere(som vanlig).
Jeg er litt treig.. Men sånn er jeg! 

Snakkes folkens, og GOD helg! :D

1 kommentar:

Skriv noe morsomt og/eller fint da!