lørdag 21. mai 2011

Forsinka 17. mai innlegg!

17.Mai ble en relativt slitsomt, men samtidig koslig dag for meg. Natta før kjørte jeg russebil, og da var jeg ikke heime i senga før kl 6, og da opp igjen kl 8(våknet jo selvfølgelig halv 8 da...), så var relativt trøtt. Men overlevde! Jeg var klar med bunaden da Eivind kom(jeg orka ikke å kjøre meir, etter 50 mil i bil dagen før), og vi tok turen til Bø for å se på barnetoget!

Norge i rødt, hvitt og blått...

Så blei det en kafé tur før jeg dro med meg Eivind til Sauherad for å se på 17. mai talen til Oda :D Må bare si at jeg likte den veldig godt og er veldig stolt av bestevenninna mi <3

Oda Amalie <3

Deretter blei det en tur tebake te Bø, først for lapskaus og kake hos bestemora til Eivind, før vi vasa rundt i Bø i ein time før russetoget endelig kom! 

Spente barn venter på russen og ikke minst russekorta!

Folksomt i Bø gata!

Etter en liten kafé tur med Martemor, blei det strake veien heimatt igjen. Og da forsvant bunaden ganske så fort av. Etter et par timers nesten soving på sofaen gikk jeg opp og la meg. Klokka 7! Våkna selvfølgelig halv 10 og var kjempe sulten :P Men etter det var det rett i senga og soving til kl 11 dagen etterpå - deilig :) 

Ble dermed ikke så god tid til oppdatering her. Dagene har gått i et fortida. Og idag fikk vi utlevert Pedagogikk og Elevkunnskap eksamenen. Som ska foregå i gruppe som hjemmeeksamen. Oppgava var heldigvis ikke så altfor ille, bare tenker på alt man kan skrive, blir en sak å begrense meg her :P
Så i kveld har jeg lest litt i noen av bøkane på leiting etter henvisninger. Men raskt har det så absolutt ikke gått.. Kommi igjennom to bøker ihvertfall da - bedre enn ingenting :)

Og jeg hadde det såå morsomt..

Så nå er det natta for meg gitt!
Opp om litt under 8 timer, og de timane trenger jeg virkelig på øyet nå merker jeg ;) 

2 kommentarer:

  1. Skjønner virkelig ikke at du klarte å stå opp på 17. mai, var jo såvidt jeg klarte det, hehehe :p og du var oppe myyye lengre :o
    Veldig glad for at du kom for å se på tala mi bestevenn <3 Massemasse glad i deg! :D <3

    SvarSlett
  2. Nei det skjønner egentlig ikke jeg heller.. Men det gikk på et vis sjøl om jeg så jo ikke levans ut ! :P
    Måtte selvfølgelig det vettu <3

    SvarSlett

Skriv noe morsomt og/eller fint da!