onsdag 11. mai 2011

Konfirmasjon

Som sagt var det min lillesøster sin konfirmasjon på søndagen(8.Mai). Og det måtte jo dokumenteres! Jeg sto for en god del av bildene, og det ble mange flotte resultater av dette :) Skal også få til å ta konfirmasjonsbilder av både henne og Julie Betina etterhvert. Men jeg er redd for at jeg ikke har tid til det før etter eksamen.. Ikke bare bare å være student gitt!

Så her kommer et lite bilderas av dagen før jeg må legge meg :)

Bordpynten og alt var klart!

 Og der har Hannah fått rosa si, og er klar til å gå ut fra kjerka ;)

 Fineste lillesøsteren min <3

Koser vårs med lapskaus - Eivind har som vanlig ikke så lett for å se på kameraet <3 

Bestefar Gunnar - underholdning fra Anneliv som sitter på Onkel Arild sitt fang :) 

Kakebordet - med intet mindre enn 12 kakeslag - NAM! 

Nymojentene - meg, mamma og Hannah <3

Nå er det natta, nesten pakka klart til naturfagsturen i morra, og kameraet er selvfølgelig med ;) Det blir en artig tur :D 

Nattifnatt peeps!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv noe morsomt og/eller fint da!