fredag 13. mai 2011

Nok en naturfagstur

Fra onsdag til torsdag var vi på nok en naturfagsekskursjon. Denne gangen til Garsjø. Her koste vi vårs masse i sola, og jeg fikk jo til og med ganske mye farge på armer og ansikt :D

 Kanoane står klare til bruk!

 Søtnosen min <3

Massasjetog - ikke gæli det! 

Gina og ørekyta - søting :)! 

Tøffingane som bada!(var jo tross alt 10 grader i vannet der da...Kremt)

Første dagen var vi ute i kano, fiska og fanga smådyr i vannkanten. På kvelden da svikerne som ikke ville overnatte var dratt tente vi engangsgrillen og fant frem noen øl/cider og kosa vårs veldig! Etterhvert starta det selvfølgelig å regne.. Så da trakk vi raskt inn i teltet og jeg fant frem kortstokkane mine. Da blei det president, og til og med Brådalen(lærern) blei med, selv om det gikk ganske så dårlig med han stakkars...

Dagen etter hadde regnværet gitt seg, og vi våkna opp til knall vær og kun et par skydotter på himmeln! Dagen kom etterhvert igang, vi venta lenge på Kjelsås spillern Mads, men han dukka ikke opp. Lå tydeligvis fyllesjuk igjen heime! Men det går nok bra, han var jo tross alt med på å slå Vålerenga ut av cupen!


Finværet på torsdagsmorran rundt kl 8! 


Her holdt vi til ;)

Vi gikk litt nedover te ein bekk og sjekka litt på livet der, livet i vegetasjonen ved siden av og til slutt laga vi vegetasjonsruter langs en gradient ;) Vi var ein trøtt gjeng som gikk rundt, 7 av oss hadde gyldig grunn(siden vi hadde tross alt vært tøffe og prøvd oss på å sove i lavvo på skeivt underlag med plaskende regnvær utenfor!!), mens de andre bare var litt treige ;)

Men vi hadde ein knall tur, og kosa vårs kjempe masse - det kan vel alle skrive under på ;)

Tenkte å lage eit innlegg igår, men da var det noe gærnt med blogger, så jeg kom meg ikke inn for å skrive et innlegg. Men det kom nå ut :)
Nå sitter jeg her og koser meg med et glass vin føre Eivind kommer og turen går til Skien for kvelden, før den går videre til Sverige i morra. Litt handling må vi jo få unnagjort, nå som både lønn og studielån er kommi inn hos vårs. Og studielånet til Thomas og Lisa er kommi også, så drar med vårs dem :) 


Så ha en god kveld og god natt folkens!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv noe morsomt og/eller fint da!