søndag 15. mai 2011

Harrytur

Igår tok jeg litt "fri" fra lesinga til eksamen(er), og dro til Sverige. Det var Thomas, Lisa, Eivind og jeg som tok turen :)

Hadde ein fin tur, fint vær var det heilt til vi kom til Norge igjen på kvelden - og det var igrunn godt. Ellers hadde jeg nok vært enda trøttere enn jeg var. Så vi kosa vårs! 

Tenkte jeg sku ta det kort denna gangen(også), så legger kun ut noen bilder fra dagen ;) 


Mysing på gang! 

Bilen til Thomas - litt heilere og reinere ;)

I morra ska jeg nemlig på en rask dagstur te skolen også, for å få utdelt matte arbeidskravet 2 og få en forklaring på de eventuelle oppgavene jeg har gjort feil på, så jeg får det oppklart til eksamen ;) Og etter det så er det fullt kjør med bursdag til Julie, deretter ska jeg være sjåfør på russebilen Tott - så det blir en lang dag - men det ska jeg klara ;)

Nattifnatt peeps!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv noe morsomt og/eller fint da!