torsdag 20. august 2009

Fritime & russeklær

Jaja - som dere vet(om det er noen som leser dette i det hele tatt da selvfølgelig) så har nå skolen starta for fullt igjen - Blæ.. Ikke like morro egentlig. Jeg hadde ikke sagt nei til en uke til med fri(selvfølgelig hadde jeg ikke det - hvem ved sine fulle 5 takker nei til noe sånt?). Men anyways så er det egentlig ganske så greit å ha starta igjen. Jeg ser folka mine hverdag - og vi skravler og ler i friminutter og i timer. Og det er ordentlig tilbake til hverdagen. Da tenker jeg at det er så rart at det her er siste året på vgs! At jeg allerede går i 3REA og er russ til våren igjen(2010). Og igjen - selvfølgelig er jeg glad for at jeg snart er ferdig på videregående-jeg klager ikke, tvert imot. Men jeg synes at det er skikkelig rart! At om et år så vet jeg ikke hvor jeg er, om jeg er i militæret, sitter hjemme og venter på studieplass, eller om jeg har skaffa meg hybel i Bergen og straks skal starte på skolen. Det er en skikkelig rar tanke for meg akkurat nå! Men det går vel det også - og jeg vil for all del ikke miste kontakten med vennene mine! Absolutely not altså! (så vet dere det om dere leser bloggen min!). Men sånn er nå livet, man kan ikke gå på videregående i evigheter heller(3 år er jammen meg nok for min del!). Og jeg GLEDER MEG til RUSSETIDA, og igår åpna webshoppen på både russeservice og russedressen, da kommer "the big question" - HVEM SKAL JEG BESTILLE RUSSEKLÆR FRA? personlig så liker jeg egentlig buksene fra russeservice best - de har også bedre rykte på seg. Men.. det er jo billigere fra russedressen. Og : Hva i HULESTE skal jeg skrive på RUSSEKORTET mitt? Det må bestillas innen 25.09. som etter min smak er altfor tidlig - det er over 200 dager til russetida altså. Men hvis ikke får jeg ikke noe tilbud og må betale MASSE for å få de etterpå - og det gidder jeg ihvertfall ikke...
Men nå tror jeg at jeg stikker gitt. Sitti oppe på biblioteket lenge nok nå + at nå er det straks flere folk som har storefri - og da må jeg være litt sosial av meg (igjen) :D

-SNAKKES !

6 kommentarer:

  1. SV : Jammen ocker vi!

    SvarSlett
  2. SV: A-a! Jeg syns vi skal dra på t-skjorte handel i London^^

    SvarSlett
  3. SV: RV: SV: :P haha xD jeg gleder me og^^i morra er det loppis og dA skal vi lete etter godsaker! kan du?^^ <3

    SvarSlett
  4. SV : RV : SV: RV: SV: (1, 2, 3, 4 øhm, ja)
    A-ha! Men da for vi ta det en anna gang vennen^^ Du får hilse hjem, også ses vi på skolen til Mandag^^ melkattan<3

    SvarSlett

Skriv noe morsomt og/eller fint da!