tirsdag 4. august 2009

Ny data!

Idag var Mamma, Hannah og meg i byen - et av hoved formålene var å skaffe meg en ny data! (Jippi!) Det er alment kjent blant mine venner at den gamle dataen min ikke var den beste - for å si det slik! Den hengte seg opp hele tida - og hadde dessuten for liten plass til all musikken og ikke minst bildene mine!
Så etter litt shopping - (fikk også en ny bukse, olatights og en tøff svart skjorte!) så gikk vi bort til Elkjøp(i skien) - trakk en kølapp med engang - og sto å venta i evigheter(føltes det ut som) før det endelig ble min tur. Det ble da ikke den dataen jeg tenkte på med engang, men en som var omtrent bedre til en 500 lapp ekstra (Acer Aspire 5536). Og da jeg endelig hadde fått betalt for den(og en ekstern harddisk med 320 gb plass). Så måtte jeg selvfølgelig stå å vente i en halv evighet inne ved vareutleveringa. Hvor typisk er ikke det liksom ? Noen andre enn meg som HATER å vente altfor lenge? Men jeg fikk nå ihvertfall henta den og bringt den trygt heim. Så i hele kveld har jeg sitti å nørda på denna dataen. Som kanskje ikke er så overraskans sida den er heilt ny! Jeg liker den veldig godt må jeg bare si. Fant også ut at den har webcam - som er enkelt å bruke - og blei a noe ut av det også :Vel - Nå er det jammen meg på tide å legge seg - kl er nå 01.16 !
Men - det blir nok en stund før noe nytt innlegg her - i morra tar jeg turen nedover til familien på Froland igjen! Og deretter på hytta også jobbe på Lørdag.
Men anyways;
-Snakkes!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv noe morsomt og/eller fint da!