mandag 17. august 2009

Maskulin

Nok engang prøver jeg meg på mandagstema's utfordring. Og denne uken så er temaet Maskulin.

Det første jeg tenkte på denne gangen var da pappaen min som grillmester, 1.Mai. Grillmester er jo en typisk "mannejobb" og det er jo litt maskulint i det, ihvertfall med en helt ny og tøff gassgrill - som er et must - ihvertfall for å spare tid.

Dette bildet betyr egentlig endel for meg, mest med tanke på at det er det siste bildet jeg har av pappa føre arbeidsulykken, for meg var han jo selvfølgelig veldig maskulin. "Min pappa er sterkere enn din" ;)

Dette var ihvertfall mitt bidrag, trykk HER for å se flere bidrag!

8 kommentarer:

  1. Menn og grilling hører sammen:)

    SvarSlett
  2. Grilltid.
    Hun: "Så kan du godt gå i gang med at grille, farmand, jeg har slået røgalarmerne fra!"

    SvarSlett
  3. Grilling er en typsik manneting, ja - så dette var maskulint løst:)

    SvarSlett
  4. Sr ut som mat for menn det som er på grillen også. :)

    SvarSlett
  5. Ja, ingen er så tøff som pappa - grillmesteren!! Flott bilde!

    SvarSlett
  6. Pappa er vel en hver jentes første møte med den maskuline verden. Flott bilde :)

    SvarSlett
  7. Et kjempeflott bilde av pappan din! Siden jeg er livredd gassgrill henger jeg meg på kommentaren om at grilling er en mannejobb! ;o)

    SvarSlett
  8. Glimrende bidrag til ukens tema!
    Grilling er definitivt oppfattet som en jobb for far, skjønt; det er flott å se kvinner som tilbereder maten på grillen. Jeg er dessverre ikke en av dem...

    SvarSlett

Skriv noe morsomt og/eller fint da!