tirsdag 11. august 2009

Innlegg nr. 60 !

Siden jeg glemte å "feire" innlegg nr. 50 på min blogg - så får jeg ta 60 isteden da! Vel - jeg syns selv jeg har vært nokså dårlig til å blogge i det siste. Men så er det jo heller ikke alltid at man vet hva man skal si. Sida sist innlegg hvor jeg sa noe - så har jeg jo vært på Froland, i Arendal og på hytta, og selvfølgelig jobbet på Lørdagen. Da jeg var på Froland og i Arendal så møtte jeg da kjæresten til Silje, en cubaner som ikke har vært så altfor lenge i Norge. Utrolig artig å høre de snakke spansk, og skjønne hvor lite jeg faktisk kan! :o Jeg skjønte überst lite av det han sa, eller Silje sa på spansk for den saks skyld. Jeg fikk nå stotra fram noen setninger, men det ble nå mest norsk og prøve å lære han eller få Silje til å oversette. Huff, vurdere å ta et nytt spansk kurs - eller nææ. Tror jeg dropper den. Morro nok å kunne noen få ord spansk, men jeg har jo ikke akkurart noe bruk for spansken - bestille mat og drosje og vise vei nede i spansktalende land er nok(om jeg husker såpass til den tida jeg skal nedover dit - om det blir med det første er derimot tvilsomt). Her er da lille Anneliv som heller vil følge med på hva som skjer rundt seg enn å sitte stille å spise ;)

Da jeg var nedover hos familien der var jeg også innom og så på huset til Isabell(søskenbarn) og Asle. De kjøpte huset tidligere i år og var kommet godt igang med oppussing og møblering. Hele første etasje var straks ferdig og var ikke lite tid og penger de hadde lagt i det arbeidet! andre etasje sto fremdeles litt rotete, men de bruker jo ikke den etasjen like ofte. Et veldig fint hus. Noe lignende jeg kunne tenkt meg å bodd i. Men det blir nok heller ikke så mye av. Var også innom Silje og så hvordan hennes lille leilighet i Arendal var(også kjøpt og pusset litt opp i år-sammentreff?). Og også her var det blitt veldig fint! bare en liten leilighet med 2 soverom, lite bad, stue og kjøkken. Men den var koslig. I toppetasjen av en gammel bygning, og litt lavere enn normalt under taket. Etter turen hos familien der dro vi 3(4 med Bonnie) rett opp til hytta. Og jeg kjørte faktisk hele veien fra Froland til hytta! Kjørte i 2 1/2 time, mens normalt tar det vel i overkant av 1 1/2 ? Men det er jo god kjøretrening! Og her tar søte Bonnie et kveldsbad da vi gikk bort forbi fossen Torsdags kvelden!

Tilbringte 2 netter på hytta før turen gikk hjemover på Fredagen. Grunnet at jeg jobbet på Lørdag, serverte i bryllupet til Karen-Elise Heggland(sikkert Pettersen nå, jeg serverte jo bare :p) Så da fikk jeg tjent for 8 timer den lørdagen. Etter det så gikk turen til Stine - hvor det selvfølgelig ble litt vasing.
Vel - idag var egentlig planen å ta teoriprøva, lest masse å greier. Også kommer jeg opp der å får beskjed om at det var mange som måtte ta den med engang, siden de hadde startet opp igjen etter sommeren. Og det førte dermed til at jeg heller måtte vente til neste uke. Typisk min flaks! Menmen, da trenger jeg vel ikke å lese så mye innen den tid? Planen nå er å ta en joggetur(får se hvor lang den blir - jeg er jo så treig så xp), rydde litt i hagen og deretter(etter en kjapp tur i dusjen og litt haste pakking) så går turen til bø hvor det blir filmkveld hos Gunnhild og jeg skal sove der. Det blir nok så koslig atte! Så vi snakkes :)

OG btw - så er jeg VELDIG fornøyd med dataen min :)!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv noe morsomt og/eller fint da!