onsdag 12. august 2009

Skole start - igjen.

Og i morra da starter skolen igjen. Da blir det tilbake til å stå opp 06.10 - springe ned til bussen 07.15(etter litt for mange slumre på alarmen). Og sove på bussen - skravling på skolen og soving på bussen hjem igjen. Det er greit nok å starte på skolen igjen må jeg nå egentlig si. Det er ikke så altfor ille. Eneste jeg kunne tenkt meg var at skolen starta en time seinere på dagen - så hadde jeg ikke vært som et slakt fram til storefri - og halvveis sovne i halvparten av timene. Pga at jeg ikke har snudd døgnet mitt helt og ikke sovner føre langt på natt. Men det bra med skolen sånn er at jeg kommer nærmere en utdanning, det er sisteåret, og da er man russ og selvfølgelig at jeg får være med vennene mine og se og skravle med de i alle friminuttene og ofte i timene også! Det blir bra !
Men nå vurderer jeg seriøst å legge meg (og klokka er bare 21.oo) men slår nok på tv'n og sitter å sløvern litt der før jeg tusler i sengs.

-Snakkes folks!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv noe morsomt og/eller fint da!