søndag 2. august 2009

Gratulerer Fotoverden!

Fotoverden har nå hatt hele 50 000 besøkende! Jeg vil si gratulerer så mye med så mange besøkende! Det er litt overvelmende, min blogg har hatt bare 270 besøkende, og jeg syns ikke det er så altfor mange, så 50 000 er jo helt utrolig! Men så er jo også Fotoverden en flott side som mange følger med på. De har mange forskjellige fotokonkurranser - som også gir oss en mulighet til å vise fram våre bilder og kanskje til og med bloggen. Og jeg liker også veldig godt photoshop tutorial'ene som de har. For jeg er nå ikke akkurat noen kløpper på sånne program. Men jeg vil ihvertfall anbefale alle som liker å ta bilder - eller å se på dem! - til å ta en tur innom Fotoverden og se. Det er verdt det! Og igjen - Gratulerer så mye med 50 000 besøkende :)


1 kommentar:

Skriv noe morsomt og/eller fint da!