torsdag 3. september 2009

Stressverk

Heihei. Nok engang tok det en god stund før jeg skreiv her igjen. Typisk! Hva kan man si. Jeg har vel egentlig ikke gjort så ekstremt masse siden sist. Hatt besøk av farmor og bestefar, så var på hytta i helga. Var litt surt vær, men helt greit! Fikk fiksa på båten og lagt den ordentlig til, og gått noen turer - bare bra ;) Og i tillegg fikk jeg kjøre fra Fyresdal og til Vrådal på veien heim igjen! Veien langs Vråliosen må jeg si at er veldig kjedelig, men kjekt å komme seg heim også. Ellers har det vært skole, lekser og noen joggeturer, ikke de mest stressans dagane fortida, men det skal nok endre seg drastisk til uka føler jeg - hjelp kan jeg nesten bare si!

Nå til helga skal jeg til Sverige(forteller mer om det senere i innlegget), på tirsdag er det kanskje kjøretime(i tillegg til idag:D) og tannlege(= 2 timer på skolen - ska jeg gidde? :P) Og på onsdags morran drar jeg til Fyresdal på Biologiekskursjon med klassa i biologi ;) Og blir der til Fredagen, og deretter blir det å dra rett til Seljord(kanskje) hvor det er dyrskun den helga. Stress eller hva? Men jeg skal nok overleve :P! Blir nok morro :) Dyrskun er ganske usikkert enda - får se hva man gidder!
Og i morgen skal jeg ha min første kjøretime! Gleder meg litt jeg, føler at jeg har kjørt ganske mye i det siste også - det blir bare bedrer og bedre (H) Håper jeg da ! Men i hvertfall - jeg synes det er morro å kjøre jeg, så håper at dette går bra ! :)

Og som sagt litt tidligere i innlegget så skal jeg til Sverige i helga! Med Anne, Ingeborg, Marte og Signe :) Tror det blir veldig morro jeg da ! Gleder meg ^^! Men lommeboka mi gleder seg sikkert ikke like mye som meg ... (a) Skal på hytta til Marte og kose oss :)

Så nå har jeg drivi med litt pakking og føler meg ganske fornuftig - jeg hakke fylt opp bagen! Men får se hvor lenge det varer - jeg mangler jo noen småting å pakke, men det går vel bra!

Og en ting til før jeg avslutter her, jeg har blitt ferdig med russekortet mitt :D (tror jeg foreløpig ihvertfall). Overraska over meg selv egentlig. Jeg satte foten ned og valgte et russemotto(tilslutt.) Og her er slutt resultatet - forslag til forbedringer eller noe? Så er det bare å rope ut!

Snakkes da folkens! :D

2 kommentarer:

Skriv noe morsomt og/eller fint da!