lørdag 12. september 2009

Fotokonkurranse

Her kommer i hvertfall mine første bidrag til fotokonkurransen på fotomorro. Denne gangen er temaet HØST.

Man kan delta med opptil 5 bilder til sammen. Men høsten er jo nesten bare så vidt i gang enda, så jeg tar kun med et par nå i begynnelsen!


1. Dette er fra ifjor høst, i høstferien. Fra ei lita tjønn ca en times gåing fra Nesvatn. Høsten for meg er tur i fjell og skog, med mange vakre farger som denne årstiden bringer. Jeg liker høsten veldig godt, da jeg føler meg mest i form om man kan si det slik. Det er utrolig godt å kunne gå turer i skogen og ha med seg niste, og bare ta det med ro.

2. Mens dette bildet ble tatt 10.September i år. Dette er vel og merke mamma sine fjellsko, grunnet at mine var blitt for trange. Vi var på biologiekskursjon, og da min gruppe kom opp på fjellet måtte jeg sette meg ned i mose og lav. Tok så noen bilder av utsikten(alle retninger) før jeg koste meg med en kopp varm solbærtoddy som jeg hadde på termosen.

3. Dette bildet er tatt 11. September i Fyresdal, eller rett oppafor Foldsæ vgs(steinerskolen). Vi gikk en tur i kulturlandskapet da vi kom forbi endel kuer. Jeg måtte bare ta bilde av disse to telemarkskyrne. De var jo så snåle der den ene vasker den andre! Var også disse telemarkskyrne som var mest nysgjerrige på oss da vi plutselig kom gående inn på beitet deres. Dette er tatt såpass tidlig at man kan se det ligger litt dis i lufta. Jeg likte dette bildet veldig godt selv.

Dette var foreløpig 3 av mine bidrag. Kan godt hende det kommer et par til etterhvert! Håper dere liker mine bilder! :)

3 kommentarer:

  1. Så flotte høstbilder :)
    Det første bildet gjør jo at man har lyst å sette seg ned å bare nyyyyyyte :)
    Ja, det er bare å knipse videre - og komme med to til :)
    Kjekt du ble med i fotokonkurransen på Fotomorro!

    SvarSlett
  2. Fine bilder Therese :) Lykke til i konken :)

    SvarSlett

Skriv noe morsomt og/eller fint da!