søndag 7. juni 2009

Sluserock

Igår, Lørdag dro jeg med Ulrikke og Gunnhild til Sluserock ved slusa i Lunde, i 4 - halv 5 tida.
Møtte på Vebjørn, Magnar og Bjørn Ivar, og satte oss med dem og så litt på de som spelte.(JD-Unplugged og Third Brigade) føre vi tok oss en hamburger hver(nok dressing på ihvertfall). Ikke lenge etter det kom Signe og Anne! Og det ble det 'tradisjonelle' "oppned-solbrille" bilde! Men denne gangen bare jeg og Anne som hadde solbriller, men Gunnhild ble med med brillene sine opp ned.

Deretter ble det nok mest venting på at Aspera skulle spille, før det ble det et par gåturer fram og tilbake til Anne sin bil, hu dama så veldig rart på oss etterhvert! Og under Aspera konserte sto vi og hoppa og virkelig slo ut håret! MORRO!


Og rett etter konserten ble det nok en tur til bilen til Anne, delvis pga Erik og Kriss skulle spille. Og etterpå fikk vi fiksa autografene til alle i Aspera, og fikk beskjed(Signe har den skriftlig) om at vi måtte komme på de neste konsertene!! Og deretter ble det litt El Caco, mens vi venta på Bigbang! Og de leverte som de pleier! Nemlig, fantastisk bra :D Og avslutningen tok kaka, Girl in Oslo!

7 kommentarer:

  1. Fett at du likte konserten i går, og gøy at dere slo ut håret og hoppa rundt! :D

    Håper dere tar turen en annen gang vi spiller :)

    mvh Joachim/ Aspera (trommisen som forsvant)

    SvarSlett
  2. Hehe :P Måtte jo det når man liker musikken og har endel energi som må brukes! :P
    Vi skal nå prøve på det, ihvertfall jeg og Signe! :D

    Btw; kult at du fant bloggen min da :D

    SvarSlett
  3. Ingen tvil om at dette er mitt beste sluserock-minne^^

    Selvfølgelig kommer vi på konsertene deres! ;)

    Hilsen en av headbangerne som sto på venstre side^^

    SvarSlett
  4. Må snoke rundt vet du :)
    Bare si ifra hvis du \ dere har noen bilder fra konserten, så kan jeg få lagt det ut på myspace\ nettsida (med navnet til fotografen under bildet selvsagt)

    Men det var veldig hyggelig å høre!
    Skal nok snoke innom senere også jeg ;)

    SvarSlett
  5. SV: haha! det går så greit vennen!

    Dobbelthake ruler skal jeg si deg :)

    og ja det blir sikkert like gøy neste gang!^^
    btw, ringer deg i kveld honey!

    SvarSlett
  6. Jeg har noen bilder fra konserten, men det er ikke så god kvalitet på de, siden de er tatt med mobil kameraet. Bra du snoker rundt her :P morro det ^^

    Hehe :P Ekstremt! xD Vi snakkes veittuuu ^^ <3

    SvarSlett
  7. Jeg har noen filmer fra konserten av div. kvalitet... www.kongel.blogspot.com ;)

    SvarSlett

Skriv noe morsomt og/eller fint da!