fredag 19. juni 2009

De siste dagene.

Nå er det da endelig ferie! Først på onsdag begynte ferien virkelig for meg. Og da sov jeg lenge, eller helt til halv 11 da. Våkna opp og var drit trøtt etter å ha sitti på dataen altfor seint kvelden/natta føre. Men pyttsann - det blir det endel av i løpet av sommern uansett kan jeg tenke meg (a).
På Onsdagen så gikk Stine og jeg til Tvara med bikkjene(Daisy&Bonnie) for å bade! Bonnie var da(selvfølgelig) først uti, hoppa fra fjellet når vi kasta pinner te hu og hang rundt oss for å passe på(så søt atte!) Vannet var ikke så ille, når man først var kommet seg uti vendte man seg fort til det (var rundt 17 grader). Stine og jeg prøvde ei stund å få Daisy til og bade også, men hun skydde unna vannet, så vidt hun vassa. Mens Bonnie hoppa og styra.
Etter badinga satt vi litt i sola, og etter en liten stund(vi satt jo og skravla mens bikkjene styra rundt) så hadde Daisy funne seg en liten fisk som noen hadde latt ligge igjen, og åt litt av den. Fisken hadde begynt å råtne litt og lukta ikke akkurat så godt. Og etter at Daisy hadde tatt noen bitt og vi fekk ho unna den, så begynte Bonnie å rulle seg i den.. Ikke morro akkurat.. Men hu kom seg heim, og det lukta ikke så ille etter en liten tur i dusjen, fordetom hu må nok en tur til straks.
Torsdagen så sov jeg til halv 11(igjen), og i 3 tida dro vi opp til Heisholt og spiste middag, og dessert, og satt der til sånn halv 7.
Mens litt føre 9 blei jeg henta av Jarle, og vi tok turen ut te Helgja, satt i huset til besteforeldrene til Ulrikke, med Ulrikke og Magnar og så på film. Taken, en veldig bra film! Men irriterans at vi ikke fikk høre jenta synge...! Deretter fant vi ut at vi skulle plage de som jobba på Esso rett føre stengetid. Så vi tok med en boks med en kroner og kjøpte oss godteri. Men Jørgen som sto da, ville ikke telle pengene, og sa at Jarle heller fekk sette det opp neste gang han jobba, så vi tok godteriet med oss. Jippi - gratis godteri! Deretter dro vi opp til Jarle og så på The Ringer i kjellern der! En morsom film! :) Etter det ble det bittelitt skravling føre jeg og Magnar dro heim.
Mens idag, fredag, sto jeg opp i 10 tida(alarm sier jeg bare). Og i halv 12 tida kjørte vi oppover til Bø. Satt på meierismuget med Kathrin(søskenbarn av mamma) fram til kl 2 føre vi dro på butikken og posten. Jeg betalte og hente kongeparken billetten min idag!! Nå var det bare å legge den en lur plass, men ikke for lur, slik at jeg ikke mister den eller rote den bort. Men det skal jeg vel klare.!
Var heime i halv 4 tida, og tok ikke lang tid føre vi fekk besøk fra familie, og de dro rundt halv 9 tida. Så nå skal jeg og mamma sette på Australia filmen om noen få strakser og kose oss til den! :)
Så vi snakkes ! ^^

Putta på et fint bilde jeg tok her jeg tok her om dagen :)

2 kommentarer:

  1. 1) jeg har og sett taken sammen med Anne (på onsdag!). kul film^^

    2) nederste bildet ser ut som et polarid bilde^^

    SvarSlett
  2. Veet :D den er driit kul:P

    Syns bildet blei litt fint jeg ^^

    SvarSlett

Skriv noe morsomt og/eller fint da!