onsdag 3. juni 2009

Helg og bilderedigering

Den helga som var nå har vært en fin helg. Søndag var jeg først å grilla i Flåbygd med omtrent hele familien på mamma sin side, og senere kom Oda. Oda, Therese og meg så deretter på saw 5 og surra rundt en god stund før Therese måtte ned til gamletanta si. Artig kveld, og ble faktisk ikke så mange bilder :o bare noen å 70, i motsetning til de flere 100 vi pleier å ta. Men vi får ta igjen de bildene en annen gang :D


Oda sov over, og Mandag ble nok en slapp dag, presterte det å sitte oppe til nesten halv 2, for å få med meg de siste episodene av Harpers island jeg og mamma hadde gått glipp av. Spennende!

Også var de skole, mest slappe timer med film og skravling, veldig kjekt egentlig. Men vært kjekkere om vi heller hadde hatt fri, så jeg kunne sovi litt lengre.

I de siste dagene har jeg fått litt hekta på å redigere bilder, har redigert om lag 20 bilder de siste dagene. Veldig morro må jeg si! Lasta ned Picasa, så da ble det plutselig enklere å redigere bilder, og bilder generelt er ikke akkurat det jeg har så altfor få av (a)

Vel, her kommer da de som jeg ble mest fornøyd med (Enjoy) :



-Så vi snakkes! ;D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv noe morsomt og/eller fint da!