fredag 12. juni 2009

Muntlig eksamen i Biologi

Idag kl 09.00 fikk vi vite at vi garantert kom opp i biologi, vi var 5 stk fra 2REA(de eneste 5 som har biologi i 2REA) som kom opp; Gonil, Gunnhild, Monica, Andreas LJ og meg.
Vi har jo trossalt visst at det var biologi det kom til og bli, for resten av klassa kom opp i MatteR1 i midten av Mai, mens vi unnslapp. Men ærlig talt -hadde jeg kommet opp i matte(eller skriftlig generelt) hadde jeg nok ikke hatt eksamen. Noe som nok de fleste skjønner etter ulykka til pappa...
Men, biologi skal jeg klare å overleve! For det er noe jeg liker, og jeg husker det meste fra faget enda!(Overraskans, men merker det når jeg leser oO)
Vel, jeg vet ikke om jeg skal håpe på fint eller dårlig vær denne helga, gjør ikke meg noe om det blir litt dårlig vær, men da mister jeg ofte helt lysten til å lese også da, så det kan være litt sol, så kan jeg sitte ute i sola og lese, det er min konklusjon.
Akkurat nå holder jeg på å skrive ferdig sammendrag av de kapitlene jeg må lese på, har 2 1/2 igjen, ikke sååå mye da... Men, jeg får vel starte å skrive igjen.
Jeg kommer siiikkert til å legge inn noen ord her iblant!

-Snakkes peopls! :DMåtte bare legge te et bilde ifra helga ^^ Glad i deg Gunnhild miii :D <3

1 kommentar:

Skriv noe morsomt og/eller fint da!