tirsdag 16. juni 2009

Eksamen og vasing ^^

Idag hadde jeg da muntlig eksamen i biologi, tok kvart over 8 bussen til Bø - sida jeg trodde jeg skulle inn til eksamen kl 10. Men neida - ble til at jeg satt og venta helt til halv 12 føre jeg fikk sitte innepå et lite rom og skrive om ekskresjonsorgana og produktene hos de forskjellige organismene. Og etter at 45 min var gått begynte selve eksaminasjonen(tror det ble riktig). Og på den uforberedte delen fikk jeg om ledningsvevet i planter, og forskjeller hos de forskjellige, og masse rart. I tillegg til at jeg fikk å forklare hvordan øret virker.
Også måtte jeg "sitte" på gangen(jeg gikk: fram og tilbake, fram og tilbake, fram og tilbake, fram og tilbake - typisk). Også fikk jeg vite at jeg fikk en sterk 5-er! Det som trakk litt ned var at jeg blanda littegranne i notatene mine på ekskresjonsorgana. Men det var greit :D

Etterpå møtte jeg Marte, Memo og Signe(og Gunnhild - som måtte opp å ta livet av noen ti-talls hybelkaniner) Og vi(minus Gunnhild) gikk ned på Statoil - sa hei til Anne!, også gikk vi på Smuget. Kjøpte oss en sandwich hver, også ble det en del skravling(overraskans), føre vi (jammen meg) kjøpte et kake stykke hver, brownie på alle minus Marte(som kjøpte banankake).
Etter det ble det endel vasing i sola i parken, og endra meire skravling;)
Skikkelig artig dag detta! :D



Haha, f.v Memo, Marte, Therese og Signe :D (jeg har ikke latterkrampe...)

Overfalling på høyt nivå ;)

-Vi snakkes! Endelig sommerferie på meg også! :D

3 kommentarer:

  1. det ser ut som om jeg tar deg på puppen! haha xD or et fjortizzzzzz bilde; and i LØØØØØØØV it!

    SvarSlett
  2. Jammen Signe :o Du gjorde jo det ;)
    fjortizzzz bilde er morro :D i LØØØV YOU :D <3

    SvarSlett
  3. oioioioi! hahaaha, for noen bilder:P hjelp;P men fyyti å i løøøøøøøv juuuuu!! <3<3:D hadde en super dag igår:)

    Martemor:P

    SvarSlett

Skriv noe morsomt og/eller fint da!