søndag 14. juni 2009

Bading og biologi

Idag dro mamma på harrytur til Sverige med tante, så jeg, Hannah og Bonnie ble igjen hjemme. Denne dagen skulle jeg liksom bruke helt og holdent til biologi, kremt... I 11 tida(en halvtime etter at jeg sto opp) så kom Julie(søskenbarn) til Hannah. De satte seg nede i stua, hvor jeg også satt og så på Twilight. Utrolig men sant så har jeg faktisk ikke sett denne filmen før idag. Og jeg burde egentlig sitti å lest biologi istedenfor, men det var for fristende. Til mitt forsvar var datan på fanget mitt med dokumentet jeg skreiv sammendraget på, og biologi boka var åpen! Men det hjalp ikke mye når det var tv'n som øynene mine var festet til men..
Etter det ble det noen få timer med lesing, før jeg gikk en tur med Bonnie inntil Tvara, hvor vi begge fikk dyppet oss litt(rundt 15-16 grader i vannet faktisk, jeg kom meg under!)
Og da var det hjem til "biologi-lesinga" igjen..
Kom meg hjem og satte ovnen på, til å steke noen grandiser. I mellom tida mens jeg var å bada så hadde jentene vært nedafor og leid seg en film(Bruder i krig), som vi da satt og så på mens vi åt pizza(wops..). Etter på satt jeg faktisk i litt over en time til med biologien!! Føre jeg begynte å styre litt med skriveren, og den ville jo selvfølgelig ikke skrive ut.. Ble frustrert og tok meg en liten biologi pause(ikke at jeg hadde gjort så altfor mye men..) Og fant plutselig ut at jeg kanskje skulle endre tekstfargen til noe annet enn svart, og jammen så gikk det! Fikk skrivd ut mine 34 sider med sammendrag av 9 kapitler med blå tekst! Men det er jo bedre enn ingenting.
Og satt og ble nesten ferdig med å streke med markeringstusj over hovedord og slikt i kapittel 2 føre mamma og tante kom heim i halv 10 tida. Med masse mat og godis!
Etter dette følte jeg ikke for å gjøre noe biologi, og får vel heller ta det igjen til i morgen ;)

Men nå er det natta så snakkes! :D

3 kommentarer:

  1. "Idag dro mamma på harrytur til Sverige med mamma" Hmm.... Bare jeg som synas det er en merkelig setning?:P
    Ellers vil jeg si at det virka som om du hadde en superduper dag^^, bortsett fra at du kanskje ikke jobba så mye med biologi som du egentlig skulle? x) Men uansett, biologien klarer du fint! Jeg har troa jeg :D

    SvarSlett
  2. Hehe, jeg endra den jeg :D :P
    Tror jeg var litt trøttere enn jeg ville innrømme x)
    Thanks for det :) Jeg får ta det igjen idag :P

    SvarSlett

Skriv noe morsomt og/eller fint da!