fredag 5. juni 2009

Regn og sol, på samme tid.

På Torsdag(igår) var en fin dag på skolen, i kjemitimen satt vi på datan mesteparten av tida, og da vi ble kastet ut av Kvaal(det var visst eksamensforberedelser der) var det bare 15 min igjen av timen. Norsktimen derimot var ikke morro.. Jeg må si at nasjonalromantikken ikke fasinerer meg så veldig masse akkurat...
Mens i spansk timen spiste vi tapas!!! Blant annet scampi og potetomelett og maasse godt! spiste aaaltfor masse egentlig, var stappmett! Også fikk vi stort stykke sjokoladekake hver av spansklærern vår Hilde! Den var veldig god, og etter det så spiste jeg ikke mere den dagen omtrent. Ikke så rart i akkurat, var ikke lite som ble spist.. !


Og etter skolen ble jeg med Signe hjem! Skikkelig slapp dag... (a) Først så vi på Hairspray(Eller.. Jeg så på mens Signe sov) Også så vi på Friends mens vi spiste is!! Nammenam <3
Også var det bussen heim, måtte sitte i bussen i 30 min i Bø, for Haukeli ekspressen var liitt forsinka.. Kjedelig! Men jeg kom meg heim, også fikk jeg henta en tunika jeg bestilte for litt over ei uke sida! Wee ^^ den er søøt :D
Og ofc, idag kjøpte jeg meg nye solbriller (H) dere får nok se de engang! :D

Men snakkes peoples ^^

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv noe morsomt og/eller fint da!