tirsdag 21. juni 2011

Avslapping

Den siste uka har vært mildt sagt ganske stressende, begynte å jobbe i kiosken på onsdag for fullt, og på torsdag sto jeg hele 9 timer i kiosken! Da var jeg temmelig utkjørt for å si det mildt, og var glad jeg ikke starta føre kl 11 dagen etter. 
Lørdagen gikk med til jobbing fra 9-4 før jeg dro til Eivind en tur. Grilla og kosa vårs, også blei det jo litt action i nabolaget! Det var nemlig en mann som hadde gått rundt å vifta med en pistol nede i Skien sentrum, og politiet lokaliserte han til et av husene nær hybelen til Eivind. Da kom det en liten fotojournalist frem i meg, og jeg fikk tatt noen bilder av oppstyret!
Det morsomme med hele greia er at jeg gikk og snakka med ei Varden-journalist som sto lengre nede og derfor ikke fikk noen gode bilder av pågripelsen, og ho ville gjerne ha noen av mine bilder! :D Så alle bildene til denne saken på varden.no er fra meg! 
Les saken HER!

Søndag henta jeg Oda og Kita(hunden til broren henners), for en skvettefilmkveld, som var aaaltfor lenge siden vi hadde hatt! Det ble dårlige bilder, men fikk tatt et par av Kita og Bonnie!



Idag har jeg igrunn bare gjort ingenting før jeg dro te Bø for å møte jentene mine Anne og Marte på Den Gode Nabo - der ble det en good middag(med dessert), masse vasing og selvfølgelig en god del bilder ;) Kjørte også en tur til Texaco på Gvarv for å hilse på Oda som var på jobb og derfor ikke kunne være med å spise, men vi fikk jo sett ho fordetom :D
Kjempe koslig kveld, og utrolig godt å skravle og vase med jentene igjen - det må gjentas ;)

Marte er redd for spurven som ville ha mat :o 

Glad i deg Annemor <3 

Thumbs up :D I min kjære Primera <3 

Oda i et snasent jobbantrekk ;)

Så nå er det kvelden for meg, skal ikke jobbe i morra, men på onsdag er det fullt kjør igjen. Har ikke en dag helt "fri" før første helga i Juli, skal hit og dit heile tida jeg - busybusy!

Men nattifnatt peeps!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv noe morsomt og/eller fint da!