mandag 6. juni 2011

Hva glor du på da?



Et par bilder fra mattelesings pausa mi i finværet. Gikk en liten tur langs Drammenselva og møtte da på en hel flokk(skokk) med svaner, det var vel en 15 stk som holdt til der. Ikke så rart i når det var unger som heiv brødrester/smuler uti vannet. Måtte le da jeg fikk dette bildet. Morro med dyr som er så klar over at du er der, og det var to svaner som stirra skikkelig! Nesten litt skummelt da de kom litt nærme, så da flytta jeg meg. Vil jo ikke risikere å bli klypi av de - hørt at det ikke er no godt akkurat!

Nå går det meste av tida med til å lese til siste eksamen detta semesteret. Skal bli så godt å få ferie - for fullt! Har matematikk(må øve på å snakke med mattebegreper som addisjon og subtraksjon osv.. Istedenfor pluss og minus nå) muntlig eksamen tirsdag 07.06 kl 09.15 - dere får krysse alt dere har av fingrer, tær, armer og bein til da! Jeg gruer meg litt, men samtidig skal det bli så utrolig godt å bli ferdig.. Drit lei av eksamener nå.. Vil ha sommerFERIE jeg.. Men den kommer, den kommer.. Den lar bare vente på seg litt for lenge etter min smak..
Håper ihvertfall det blir fint vær fremover - skal på sommeravslutning med klassa på onsdag, og da får det værsegod å ikke regne - det vil vi nemlig ikke ha noenting av! 

Men nå må jeg legge meg gitt - skal møte søte Ida på skolen i morra i 8-tida. Noe som betyr at jeg burde være våken til kl 7, seinast.. Selv om jeg sov til kl 12 idag..(wops..)

Nattifnatt folkens!

2 kommentarer:

Skriv noe morsomt og/eller fint da!