onsdag 15. juni 2011

Hyttetur

Oi.. Plutselig var det gått ei uke sida sist oppdatering.. Pyttsann - jeg kommer sterkere tilbake veit dere!

I helga dro jeg, Eivind, Thomas V, Lisa, Anne og Thomas H opp til Svineroi på hyttetur. For dere som ikke vet, så er det et par kilometer unna Gaustablikk og 2,5 time gå avstand fra Gaustatoppen.
Ingen av vårs visste åssen hytta så ut, så vi ble alle positivt overraska! Og skal definitivt reise tilbake flere ganger.

Lørdagen våga vi vårs ut mot Gaustatoppen, tross tåkete(rettere sagt var vi midt i en sky) og litt småregn. Heldigvis så letna været da vi var ca. en halvtime fra toppen, og vi fikk en nydelig utsikt og en fin nedtur, trass i en bekk som var altfor langt unna siden vi var litt tomme for vann.

Istedenfor å skrive så mye - legger jeg heller ut noen bilder ;) 

Kveldskos da vi ankom hytta fredagen.

Litt tåkete var det på veien opp... 

 Men så letna det så fint etterhvert!

Pust i bakken på toppen er veldig viktig! 

Lisa og Thomas V og Brum da selvfølgelig :) 

Et stk sliten Therese og en nesten smilans og delvis mysans Eivind :P 

Anne på toppen :D Håpe Thomas H ikke har noen golfturneringer neste gang ;) 

Og sauer var det mange av, de la seg helt inntil bilane når ingen av vårs var ute - fine lam da :)

Tenk - jeg har vært helt oppå der :o 

MEN, nå må jeg sove, ska på jobb i morra og har et lite håp om å rekke en gå/joggetur føre den tid, sjøl om jeg egentlig tviler, men får se når jeg klarer å dra meg ut av senga ;) 

Nattifnatt peeps!

1 kommentar:

  1. Hjertelig takk for det Therese, så herlige ord <3 Smiler her jeg=)

    SvarSlett

Skriv noe morsomt og/eller fint da!